Sartu

Zuzendaritzako oharra

zuzendaritzarekin komunikatzeko ondorengo telefonoa

(943 81 20 91) eta emaila erabiltzea eskatzen dizuegu ( 012320aa@hezkuntza.net) .

Mila esker!

Gaur Haur eta Gazte Liburuaren Nazioarteko eguna da, 1967. urtetik aurrera ospatzen da, Hans Christian Andersen idazlearen jaiotza datarekin bat egiten duelarik...irakurri gehiago.

Karmelo Etxegarai Ikastolak eta Zutarri Guraso Elkarteak bat egin dute Marea urdinak antolatutako egitasmoan.

IKUSI-IKUSI ZENBAT ARGAZKI JASO DITUGUN!

Mila esker parte hartu duzuen guzioi, gaur denon artean mundua urdindu dugu!

GHetxean

Guraso eta familia agurgarriak:

Aurkitzen garen egoera berezi hau dela eta, Azpeitiko Ikastola Karmelo

Etxegarai-ko Gorputz Hezkuntzako i rakasleok, guraso eta i kasleen eskuetan
BALIABIDEAK j artzeko beharrean gaude. Horretarako, berritzegune nagusiak
gure eskuetan jarritako materiala partekatuko dugu.

Elhuyarrek familian esperimentuak egitera gonbidatzen zaitu etxean egon beharreko egun hauetan. Elhuyarrek #NikEtxeanEsperimentuak egutegia sortu du COVID-19aren eraginez etxean isolamenduan egoteko egunak arintzeko, eta, bide batez, zientziaren inguruko kontzeptu desberdinak modu dibertigarraina familiartean ikasteko. Proposatzen diren esperimentuak etxean izan ditzakegun material eta tresnekin egindarriak dira;apirileko egun bakoitzean bi esperimentu proposatzen dira: bata (H) haurrei zuzenduta dago, eta bigarrenak, berriz, gazteei (G). Esperimentu bakoitzari dagokion estekan sakatuz, esperimentua egiteko argibide guziak dituen dokumentua zabaltzen da.

Animatu, esperimentatu eta partekatu!

Musika

Guraso, familia agurgarriak,

Covid- 19 dela eta gure egunerokotasuna berrantolatu beharrean aurkitu gara. Egoera hau ez da erraza inorentzako, hona hemen musikako PROPOSAMENAK egun hauek ahalik eta modu goxo eta samurrenean igarotzeko.

English Lab Ikasgela Birtuala

Guraso eta ikasle agurgarriok,

2. Zikloko Ingeleseko online gelara edo gela birtualera gonbitea luzatzen dizuegu ondoko helbidean.

Eskolora joango ez garen baina etxean eta

etxetik lana egingo dugun egun hauetarako Ingelera ikasteko eta lantzeko erabiliko dudu gela hau. Bertan egongo da lana egiteko behar den materiala  eta internetera konexioa duen gailu bat (mugikorra, tableta, portatila, mahaigaineko ordenagailua) bakarrik beharko da horretarako.

Zalantzak erantzuteko helbidea: englishlab@karmeloetxegarai.eus

INAUTERIAK

Ihauteriak iritsi dira eta gure ikastolako ataria kolorez eta alaitasunez gainezka dago. Kalejira, dantza eta karaokea ondoren, Guraso Elkartearen eskutik txokolate beroa eta opilak izango ditugu indarrak berrezkuratzeko. Hasi dadila festa! Ikusi LHko argazli bilduma.

Ikusi HHko argakiak.